Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~JacobCAT | użytkownik

imię i nazwiskoJacob adresPłock zarejestrowany28.09.2008 @12:29:27 ostatnio na stronie17.02.2011 @21:50:31

"Cały świat jest jak wielkie ciastko, ludzie zaś są marnymi okruszkami i tak się składa, że akurat ja jestem rodzynkiem."
GARFIELD


Jak widać na moim profilu można znaleźć wszystko, fotografie, komiksy, mangę, grafikę, logotypy itp itd. Generalnie jestem samoukiem nie kończyłem jakiś wykwintnych szkół artystycznych, rysuje dla zabawy i relaksu, czesto nie przykładam się do swoich prac bo jestem leniwy. Innych grzechów nie pamiętam
A w sprawie fotografii, jest podobnie jak z rysunkiem tylko że aparat kupiłem sobie pod koniec '08 i nadal uczę się go afektywnie wykorzystywać, skutki są różne co zresztą widać w mojej galerii.
Lubie szczere komentarze, dlatego jeśli ocenisz słabo moją pracę ale uargumentujesz to nie to bój się że będę chciał zrewanżować się podobnie niską oceną.

Zdjęcie profilowe autorstwa -> http://wiosna1.digart.pl/ dziękować

Na digarcie jestem dzięki -> http://esos.digart.pl/

pzdro dla:
-> http://kopyciaq.digart.pl/
-> http://wiosna1.digart.pl/
-> http://darko65.digart.pl/

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.cat.net.pl Gadu-Gadu1076139
digarty110 komentarze2585 posty na forum8

komputer / sprzęt
Ołówek, gumka i Tablet Pentagram, a nie gumki nie mam -_-' [edit] tablet też się spier... -_-' ; Sony Alfa A200 / 18-70 / 70-300

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~xbasistkax    19.05.2009 @20:04:50
a kto to taki MMŻ ?? xD
~2225    18.05.2009 @22:42:23
dziękować
~GreenLady    18.05.2009 @15:22:47
dzieki
_______
Fuck off and die.
~Maty888    18.05.2009 @12:43:34
dankie:D
_______
Ja oceniam to tez ocen bo mi wzrok pada to przynajmniej nie będę sam
~harleqinforest    18.05.2009 @12:41:03
znam ten ból...
~williamfitch    17.05.2009 @23:06:14
haha, jak to sie mowi "biez pol litra nie razbieriosz" :D
~williamfitch    17.05.2009 @23:03:17
Ze wzgledu na jakze wielka pomyslowosc a no i obszernie poruszane tematy, mysle ze ciekawie bedzie poobserwowac
~Cichciurachciach    15.05.2009 @15:00:57
Dziękuję
_______
Ommm...
Czy to Kraina OŻ?
~touanda    15.05.2009 @14:41:24
~ksuchodol    12.05.2009 @13:18:41
dzieki za koma...
~KujawskiSebastian    12.05.2009 @13:01:37
Spróbuj wyciągnąc te fotę nie patrząc na szumy, aby jasno było. Masz tylko JPG czy RAWA?? Dzięki za odwiedziny
~xbasistkax    12.05.2009 @11:33:49
haha nie wiem może :P
~xbasistkax    12.05.2009 @11:28:19
haha ale zawsze mozna ubrac :P
~szwaja    11.05.2009 @21:19:55
hehe super zdjecie ;P zazdroszcze mozliwosci bycia na takiej imprezie
~maaniu    11.05.2009 @19:19:58
Dziękuje bardzo!
_______
`Piękna kobieta podoba się oczom, dobra kobieta - sercu. Pierwsza jest klejnotem, druga - skarbem.
~Darko65    11.05.2009 @18:23:19
Cóż niczym więc Cię nie zaskoczę w najbliższym czasie. Będziesz musiał wyłączyć tv z kolejnym odcinkiem serialu :D
_______
Natura jest sztuką sama w sobie.
Zapraszam do mojej galerii.
~Darko65    11.05.2009 @18:17:19
Bieszczady chyba w ogóle nie należą do Twoich ulubionych miejsc.
_______
Natura jest sztuką sama w sobie.
Zapraszam do mojej galerii.
~Darko65    11.05.2009 @18:11:41
Czyżbyś zazdrościł oglądalności ? Serial niestety jeszcze potrwa.
_______
Natura jest sztuką sama w sobie.
Zapraszam do mojej galerii.
~szwaja    11.05.2009 @17:59:26
bedzie wiecej zdjec z Angels of Fire V Champions ?
~wiwien    07.05.2009 @23:05:40
zdemaskowałeś mnie.
~wiwien    07.05.2009 @23:01:42
szkoda, że nie mam ubrań...












do prania
~wiwien    07.05.2009 @22:58:05
a ja sznuruję buty
~wiwien    07.05.2009 @22:56:28
doktorze, tracimy ją...
~wiwien    07.05.2009 @22:54:29
Siostro, proszę podac adrenalinę...
~wiwien    07.05.2009 @22:51:46
już nie żyję.
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 15 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt